czwartek, 17 grudnia 2015

Hejka i hejeczka!

Standardowo, coś o mnie.

Nie jestem murzynem, eghem, to znaczy - Nie jestem afroamerykaninem, nie jestem chińczykiem ani psem. Jestem jak widać(chyba) zreszta Polką, wiodącą spokojny żywot we Wrocławiu, dokładniej na Psim Polu. Znaczy był spokojny, zanim dali mi internet.

Mam na imię Natalia, ale no mówcie mi Nacia.
Lubię oglądać anime, i nie umiem czytać mang. Tak wiem, fail życia.
Mam dziwne zainteresowania jak na tzw. hot dwunastke, ponieważ uwielbiam grafikę komputerową. Po za tym lubię rolki,łyżwy,fiszki(takie deski), lubię śpiewać, ale czasami tego nie robie bo boje się o szklanki.

Jeśli chodzi o szkołę to wygląda to tak. Z matematyką to jak przeciętny uczeń, trójki dwójki jedynki - to moja rutyna. Przedmioty ścisłe nie są na mój mózg, bo prędzej czy później się przegrzewa i zachowuje się jak przedszkolak z niedorozwojem(nie obrażając przedszkolaków). Jestem totalną humanistką, kocham polski bez względu na wszystko dlatego wiąże moją przyszłość z dziennikarstwem.

ALE HALO, HALO, blog o mandze/anime a ty tu mi gadasz o szkole.

Trochę o Kaichou - Służąca przewodnicząca (jap. 会長はメイド様! Kaichō wa Meido-sama!?) – manga autorstwaHiro Fujiwary. Obecnie wydawana jest przez japoński magazyn LaLa. Składa się z 18 tomów[2], z czego ostatni został wydany 24 sierpnia 2013 roku. Na jej podstawie stworzono anime, którego pierwszy odcinek został wyemitowany w Japonii 1 kwietnia 2010. W Polsce, manga wydawana jest pod tytułem "Służąca przewodnicząca" przez wydawnictwo JPF.





Ja przede wszystkim będę pisać fanfiki, może jakieś nowości.

Ala, będzie pisać recenzję i na pewno wiele więcej.


Mam nadzieje, że jakos sobie poradzimy. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz